Olen tosiaankin siirtynyt nyt melkein kokonaan tänne kudontamaailmaan. Mukavaa vaihtelua taiteilla välillä myös langasta eikä aina vain paperista. Tosin paperit ovat edelleen vahvemmin se minun juttuni. Mutta vieläkin kylmempiä päiviä varten sai minun pikkuisin tällaiset lapaset ja sukat itselleen. Seuraavaksi alkaa sitten keskimmäisen vaatetus. :)
        1721301.jpg
Leimasimiakin on posti tuonut uusia. Ihania molemmat. Nyt on minulla myös poikien kortteja varten jotain.

         1721303.jpg
Mutta lisää on vielä tulossa. :) Että joku voi olla ihan heikko näihin leimasimiin. Hihii...
Oikeastaan mun täytyisi hiljalleen saada ispiroitua itseni leipomaan ja alkaa äitini ja isosiskoni kaverina järjestelemään isälleni syntymäpäiviä. Hän täyttää pyöreitä vuosia elokuussa.

 Mukavaa ja kesäistä viikonloppua kaikille ja vielä on viikko aikaa osallistua arvontaanikin! 
     
                 Kesäkukkasten myötä, Arja

  1721306.jpg