Aivan ihanan luonnoksen tälle viikolle oli suunnitellut Kirsikka. Tästä tykkäsin niin paljon että tätä voisi käyttää uudelleenkin johonkin.

Tällaista
ajatuksen juoksua se synnytti minun aivoissani. Leimakuvan olen saanut
Maria- ystävältäni. Hänelle kiitokseni siitä! Ihana Sarah Kay, vai mitä!

Kortti on kyllä ihan siisti ja suora vaikka kuva onkin vähän vinksahtanut...Tai sitten kuvan ottaja. HIhii...
Kommentit