Tällaista postia tuli siis eilen niin kustin tuomana kuin meidän tyttöjen välittämänä.
Elikä Atc-postia Sannalta, Hannelta ja Maria H:lta.
Tässäpä nämä kaksi kuvaa Sannan korteista. Nuo neljä ylimmäistä itse vaihdossa saatuja ja yksinäinen alhaalla on häneltä saamani extra. Kivoja, eikö totta.


Tässäpä Hannelta saadut suloiset enkeli-atcit. Kyseessä oli Tytin järjestämä enkeli vaihto ja onni potki kun sain Hannen parikseni. Kiitos hänelle näistä söpöistä korteista.

Sitten vielä kuvaa mun Ystäväni Maria H:n tekemistä atc:ta. Oli tuuria kun sain varattua nämä itselleni. Kortit ovat kauniita. Kiitokset vaihdosta sinulle, Maria!

Laitanpa tähän loppuun sitten vielä kuvan yhdestä minun tekeleestä. Tällainen sivu tuli tehtyä Tristesselle hänen lintu-decoonsa. Kiva tätä oli tehdä, vaikka lopputulokseen en ole kovin tyytyväinen. Sirkuttajat ovat suloisia. Onhan meilläkin nuo kaksi omaa sellaista tuolla häkissä. Nytkin ne laulelevat vielä, vaikka kuuluisi niidenkin jo nukkua.

Kommentit