Ritva P. haastoi minut kertomaan 7 paljastavaa totuutta itsestäni ja samalla minun sitten pitäisi haastaa 7 uutta ihmistä mukaan. Kiitos vain, Ritva, haasteestasi. Tässäpä näitä totuuksia nyt sitten tulee.

1. Aamuisin olen onneton pääsemään sängystä ylös. Rakastan kiireetöntä köllimistä.
2. Olen ihan heikkona kaikkiin uusiin ja vanhoihinkin askartelujuttuihin. Kaapit pursoilevat tavaran paljoudesta.
3. Olen eläinrakas. Vain käärmeet ja hämähäkit saavat minut varpailleen. Ja rotat ja hiiret ja....
4. Olen huono sanomaan EI.
5. Omistan aika räiskyvän ja itsepäisen luonteen. :o(
6. Olen herkkusuu.
7. Pyrin löytämään asioista aina jotain hyvääkin.

Ja sitten ne 7 uutta haasteen saajaa. Ne ovat Kesän lapsi, Pinjami, Niiskuneiti, Taru 76, Nesse, Vanilla ja Kaisa.

Sattuipa sitten niin hauskasti, että tietämättäni olen saanut saman haasteen myös Nesseltä. Hänethän itsekin haastoin. Haastan sitten kahdeksannenkin ihmisen eli IITAN.