Siis voi huh,huh mitä ihanaa minä sitten tänään löysin postilaatikosta. Ensin haukoin aikani henkeä ja seuraavaksi mietin että kyllä tämä SAY on aika pelottavaa. Niin että miksikö pelottavaa? No siksi että tuntuu kuin tuo sayni ajattelisi jo minun kanssa samalla tapaa. Olen nimittäin suunnitellut noiden kukkaleimasimien ostoa mutta sain ne ilman ostamista. JÄTTISUURI KIITOS SAY! Ei minulla enää riitä positiivisen sävyiset adjektiivit sinua kuvaamaan.:) Sanompa kuitenkin että olet uskomattoman ihana ihminen.

Kyyneleet tulevat silmiin kun ajattelen että kuukauden päästä tämä leikki on ohitse. Ehkä sitten minun on aika kiittää ja muistaa sinua
.
Mutta nyt kuva paketista joka piti sisällään leimasinsetin lisäksi valtavan ihania käsin tehtyjä paperia. Tuo kukallinen oli ihan ilmiömäisen kaunis. Ja tuo pikkuinen pussukka sisältöineen...
627254.jpg