

Hurjan paljon kiitoksia Niiskuneidille aivan ihanista aiheista ja tekijöille kauniista korteista. Nämä jokainen ovat aarteita.
Sitten tulee jotain minkä itsekin muistin kuvata. Maria H:n kissaswapista tuli tällaiset kortit. Jälleen suloisia kortteja. Näistä myös kiitokset Marialle ja jokaiselle kortensa kekoon kantaneelle. Lasten kanssa näitä kilpaa ihastelemme.

Tällaisia olivat minun kisuni.

Sitten tähän loppuun kuva Pirkkiksen hyvän kierrätys postista. Ihana mangneetti joka koristaa jääkaapin ovea nyt. Kauniin vihreän värinen. Kiitti Pirkkis.

Kommentit