Mutta aloitetaanpa maanantain voittopostista. Eli sain Happiestin blogiarvonnan voiton postissa. Tällainen hauska ylläri löytyi ison, ruskean kirjekuoren sisältä. Nyt alamme neitien kanssa perhosten tekoon ja hyödynnämme SAY:lta saamia silkkipapereita ja noita kauniita piipunrasseja.

Hiekkaoliivin Atc 17 aiheena oli sadepäivän ilo. Vaihtoparinani oli Väkertäjä.(Hänellä ei omaa blogia)
Hänelle iloa sadepäiviin tuo satujen lukeminen lastenlapsille ja tietysti askartelu.

Minä iloitsen sadepäivinä kupillisesta kuumaa teetä lisukkeiden kera ja sitten kirjepostista ystäviltäni.

Tänään sitten tulivat Ninan onni/onnellisuus-aiheisen vaihdon kortit. Tällaista silmäniloa löytyi siitä kirjekuoresta ja nämä ne aiheuttivat sen pienen "en osaa yhtään mitään" kohtauksen. :)

Tässä minun korttini samaiseen vaihtoon.

Kommentit